3 kommentarer til «Generalforsamling 2021»

1. Blir dokumenter angående generalforsamling Kun å finnes på nobl.no, eller også her?
    Lurer på hvordan denne siden tenkes brukt fremover.

2. I første omgang blir dokumentene kun å finne på Nobl. Jeg skal etterhvert avklare med styret hva som ev. blir å legges ut her.
    Denne siden var i første omgang kun ment som en informativ side for potensielle kjøpere og beboere i Galnåsmyra borettslag. Og også for at nyinflyttede skulle ha en mulighet til å orienter seg. Jeg skal nå avklare om denne siden i det hele tatt skal bestå, hvilken informasjon som skal eventuelt ligge her og hvordan denne siden skal brukes i fremtiden. Problemet er at det kun er jeg som administrerer og er bidragsyter til denne siden. Jeg har prøvd å engasjere flere til å bidra uten å lykkes. Dette prosjektet er pr dags dato min dugnad til Galnåsmyra borettslag, og jeg er ikke sikker på om jeg skal fortsette med dette.

3. Takk for svar.
    Synes intensjonen med denne siden er svært bra. Nyttig for nye og for oss som bor over tid å ha en plass med oppdatert informasjon om vedtekter, husordensregler, referat og protokoller ++

Du har gjort en kjempejobb med denne siden, som web-master og jeg håper styret vil fortsette å bruke den.