Nyheter

HEI ALLE FLOTTE BEBOERE I GALNÅSMYRA BORETTSLAG!!!

Vi kjører på med dugnad 2.-4.mai, så vi får shinet det fine borettslaget vårres,  før den store nasjonal dagen 🇳🇴Torsdag og fredag kl.17-19, og lørdag kl.12-14. 

Sosialkomiteen holder brus,kaffe og kjeks , med base på den midterste lekeplassen. Lørdag smeller vi til med vafler! ☕️🍪🧇 Søppelsekker og engangshansker fåes også utlevert her. Vi har håndholdte søppelplukkere til utlån.

På agendaen står søppelplukking i hele borettslaget.  Søppel (rest) kastes direkte i søppelanleggene våre.

Hageavfall legges i gjennomsiktige poser, som plasseres ved en av søppelstasjonene, i påvente av henting. Greiner, store og små taes med til det store treet i ringen, for senere fliskutting.

Ellers trenger vi frivillige med bil og hengerfeste( gjerne lappen på henger,men ikke nødvendigvis), så vi kan få kjørt bort hageavfallet. Styret betaler selvfølgelig for drivstoff, og stiller med henger. Frivillige til henting og kjøring av avfall, kan enten melde seg på lekeplassen eller ta kontakt med en av oss  i sosialkomiteen. 

Vennlig hilsen sosialkomiteen 🌸

Barnedisko i Myrstua

Fredag 19.april blir det barnedisko i Myrstua kl.17-19 💃🕺 Diskoen er for barn i aldersgruppa 5-10 år og en voksen må være sammen med barnet. Det blir servert kald drikke og snacks til de unge diskodanserne og kaffe til de voksne 🥤🍿☕️

Påmelding sendes til sosialt@galnaasmyra.no eller som kommentar i innlegget på Facebook 😊

Hilsen

Sosialgruppa

Webside og tilgang på mobile enheter

Jeg ser at dere har problemer med å få tilgang til linker som er plassert nederst i menyene når dere bruker mobiltelefon for å besøke nettsiden. Dette er en svakhet i den nåværende programvaren som jeg bruker til å lage nettsiden. For å løse dette midlertidig har jeg opprettet en underside for de to menyvalgene som har undermenyer. For å enkelt få tilgang til alle linkene i menyen, kan dere nå bare trykke direkte på hovedmenyvalget «Andelseiere» og «Informasjon». Der vil dere finne en liste over alle linkene og kan navigere videre derfra. En ny websideutforming er under utvikling og vil bli implementert så snart som mulig. Beklager feilen og vær så snill å ha tålmodighet til den nye programvaren og nytt webdesign er på plass.

Med vennlig hilsen
Webmaster
Jan Bjerck-Pettersen

Beboerportalen «Propely»

Kjære andelseier,

I løpet av de kommende dagene vil vi ta i bruk forvaltningsplattformen Propely. Denne plattformen vil gjøre det mulig for dere som eiere å melde behov angående avvik, skader og vedlikehold. Den vil også gi styret en bedre oversikt over disse behovene, og bidra til en mer effektiv forvaltning av borettslaget i fremtiden. Dere vil snart motta en e-post med instruksjoner om hvordan dere kan logge inn på beboerportalen. Systemet er brukervennlig og enkelt å navigere i, og kan benyttes både på datamaskin og mobile enheter. Vi står klare til å hjelpe dere hvis dere skulle trenge assistanse. Undertegnede vil bidra med opplæring og support under implementeringen av plattformen.

Vi vil informere om følgende:

  • Historiske data er foreløpig ikke tilgjengelige i plattformen, men vil bli lagt inn etter hvert.
  • Saker som omhandler nabokonflikter, parkering, dyrehold osv. skal ikke meldes via plattformen, men heller formidles direkte og sikkert til styret.
  • Bygningstegninger er ikke tilgjengelige i brukerportalen, men kan legges inn ved behov av administrator.
  • Det kan selvfølgelig bli noen utfordringer i oppstarten, men vi vil jobbe med å løse dette så raskt som mulig.

Dersom dere ønsker mer informasjon om Propely kan dere besøke følgende nettside: https://www.propely.com

Kontaktinformasjon administrator:

Jan Bjerck Pettersen
e-post: bjerck.pettersen@galnaasmyra.no
Telefon 404 62 745

Med vennlig hilsen,
Jan Bjerck-Pettersen
Styremedlem
Styret i Galnåsmyra borettslag

Informasjon fra valgkomiteen i Galnåsmyra borettslag 

Styret i Galnåsmyra borettslag består av 1 styreleder og 5 styremedlemmer, samt 4 varamedlemmer. Valg og stemming på kandidater skjer på årets generalforsamling som gjennomføres i løpet av våren. 

Valgkomiteen ønsker forslag til kandidater til vervene som er på valg i år: 

  • 3 styremedlemmer (velges for 2 år) 
  • 4 varamedlemmer (velges for 1 år) 
  • 5 medlemmer til valgkomiteen (velges for 1 år) 

Forslag til kandidater sendes på mail til valgkomiteen@galnaasmyra.no eller på sms til en av medlemmene i valgkomiteen: 

Cathrine Albrigtsen 47 30 83 30 

Lillian Lund 91 10 46 68 

Kim André Slåttøy 90 55 86 84 

Arne Wikstrøm 98 76 84 49 

Per-Erik Storjord 41 40 61 95 

Frist for innmelding av kandidater kommer når dato for generalforsamling er klar. Meld gjerne egen interesse eller forslå kandidater allerede nå. 

Hilsen 

Valgkomiteen